Het is bijna zover...

21 november 2019 - Drachten, Nederland

Terwijl ik zojuist heerlijk onder mijn dekbedje kroop, besefte ik me dat het nog maar 4 nachtjes slapen is voordat ik aan mijn reis naar China begin...#spannend!

Ondertussen eigenlijk alles wel zo’n beetje kunnen regelen. Van een gave hostel (Yoga House Beijing)  tot stoel 43c achter in het vliegtuig, tot een taxichauffeur MET mijn naambordje bij aankomst....Hahahahaha! Nee...aan mij zal het niet liggen...heb zelfs mijn eigen kussen mee! #totallyZinD

In eerste instantie ga ik op bezoek bij Tim, die daar alweer 3 maanden stage loopt. Wat leuke attracties bezoeken en vooral alles over me heen laten komen wat Beijing te bieden heeft...!

Ik hoop dat het internet een beetje snel is, zodat ik af en toe wat leuke foto’s in deze blog kan delen.

Liefs,

ZinD

1. Adri:
    22 november 2019
    Lieve schat... Heel veel plezier toegewenst.. geniet ervan en zet de boel daar een beetje op stelten!! Zodat iedereen daar weet dat je bent geweest!!😘
  2. Lin:
    23 november 2019
    Een hele fijne reis Cin! Geniet met volle teugen met de tijd die je met Tim door kunt brengen en van alles wat je gaat zien en belevenzonder hem... Dikke knuf van Lin! ❤️🍀😘
  3. Kees en Ida Benschop:
    Veel plezier daar in China met Tim ‼️Lekker genieten 👌🌞‼️Afz Kees en Ida
  4. Mieke:
    23 november 2019
    Hele fijne reis.
  5. Eke-Nieske:
    Lieve Cin,

Wat spannend om deze rris in je uppie te gaan doen. Beijing us zo’n mooie overweldigende stad. Geniet van je tijd daar samen met je zoon Tim.

Liefs Eke-Nieske
  6. Merel:
    25 november 2019
    Ik vind die eenzame man aan de andere kant van het lint wel een beetje zielig