To the ZOO !

27 november 2019 - Beijing, China

Na het ontbijt heerlijk naar buiten gegaan! De temperatuur binnen is ongeveer 26 gr... en buiten 2 gr... dus echt een verademing om een heerlijk wandeling buiten te gaan maken.

Vandaag de eerste attractie van mijn lijstje kunnen strepen...THE ZOO!!

Zelfstandig met de metro gegaan. Ook weer een hele beleving... en een goede les! Want het is super handig om leuke vakantiefotos te maken,  maar ook handig als picto's voor als je de weg niet meer weet! Zo ben ik ook weer op het juiste station uitgestapt... hihihi!

De dierentuin is erg oud en veel achterstallig onderhoud. Maar wel de moeite waard... zeker als je je bedenkt dat je voor nog geen 4 euro heen en weer met de metro en... de entree van de ZOO betaalt.

Heerlijk 3 uurtjes rondgelopen en op de terugweg naar de hostel bij de supermarkt mijn avondeten gekocht. Nu lekker relaxen!

Liefs,

Cin

20191127_125136

1. Merel:
    27 november 2019
    Leuk hoor. Lekker door de stad.
    Slaap je nu met meerdere mensen op een kamer?
  2. Cindy:
    27 november 2019
    Ja, het is een kamer voor 8 meiden, maar we slapen er met zijn 4en. 2 Chinezen meiden, een meisje uit Finland en ik.
  3. Ekko:
    Geweldig om te lezen ! Geniet ervan... Ennuh ... stiekem wel even een beetje jaloers op je. Als ik het zo zie en hoor, dan had toch wel mee gewild... 😏
  4. Cindy:
    27 november 2019
    Hahahahaha...mooie reis voor een volgende keer
  5. Rob:
    Je hebt wel een mooi uitzicht vanuit het hostel.😊
  6. Douwina:
    27 november 2019
    Hé Cin, echt iets voor jou deze trip. Leuk om te horen dat je pics gebruikt om weer terug bij hostel te komen.😂😂
  7. Cindy:
    #Douwina: ja grappig hè... geen boekje bij de hand... dus dan doen we het zo! Hihihi