Gate F3

25 november 2019 - Schiphol, Nederland

Je kijkt er maanden naar uit... en dan wordt je wakker op de dag dat het zover is! Ik had alles ingepakt,  dus een lekker relaxt ochtendje! Nog een beetje keutelen en toen Ekko er was zijn we lekker op tijd die kant op gegaan.

BETTER LET DAN NET...

Eenmaal op Schiphol was alles snel te vinden. Mijn rugzak gesealed en mijn bestelde geld opgehaald bij het GWK.

Daarna inchecken... Ik heb wel eerder gevolgen,  maar alweer een tijd geleden... dus altijd weer een hele beleving! Maar het gaat zo snel en zo efficiënt... voor ik het wist stond ik aan de andere kant... en zou ik pas weer over 11 dagen voet op Hollandse grond zetten.

Ik zit nu voor de gate... midden tussen ALLEMAAL Chinezen 🤣... kan ik gelijk wennen! Geen Nederlander nog te bekennen... hihihi!

Ik zeg...off we go!

20191125_20461520191125_213326

1. Merel:
    25 november 2019
    Haha!. Kan je gelijk even op Chinese les. Misschien is er iemand die je wat kan leren. In ruil voor Nederlands.
    Nog 1,5 uur wachten. Je kijkt je vast de ogen uit. 😘😘
  2. Mieke:
    Goede vlucht
  3. Jolanda tienstra:
    25 november 2019
    Heel veel plezier buuf, lekker gaan genieten van alles. Tot snel weer. Groetjes en dikke knuffel van ons. Eep en jo
  4. Tsjikke Algra:
    25 november 2019
    Veel plezier Cindy, wat een belevenis, ben benieuwd naar je foto's
  5. Bennie Smit:
    Veel plezier en geniet!
  6. Jacqueline Wagenaar:
    Have fun
  7. Kees en Ida Benschop:
    Mooie start, we “reizen” met je mee tussen al die Chinezen 😳😬😃
  8. Henrike:
    26 november 2019
    Heel veel plezier Cindy. Groeten vanuit Het zuider eiland/ nieuw Zeeland en zoals de Maori’s zeggen te Waipounamu
  9. Vincent Rietdijk:
    26 november 2019
    Heel veel plezier en geef Tim een dikke knuffel
  10. Cindy:
    27 november 2019
    # Henrike: o wow!! Geweldig! Fijne vakantie! Spreek je snel!